رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته سی و هشتم و چکاب من و شما عسلم

1392/7/2 19:02
نویسنده : مامان مهدیه
182 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامانی

امروز من و شما دقیقا سی و هفت هفته و سه روزمونه. صبح برای چکاب این هفته رفتیم پیش خانم دکتر.

خدارو شکر همه چیز خوب بود و شما هم چرخیدی و حالا سرو ته شدی

 آخی قربون اون پزیشنت بره مامانی. ولی وزنت هنوز کم بود موچول من، 2600 بودی و خانم دکتر گفتن که باید چیزای پروتئین دار و قندهای طبیعی بیشتر استفاده کنم تا این 2 هفته بیشتر تپل مپلی بشی. مامانی پس فعلا عجله نکن واسه اومدن صبر کن همون 2 هفته دیگه.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

☂ marjan ☂
2 مهر 92 19:09
جون دلم!
مامانی پسرمون هرچقد باشه بازم قهرمانه!


عزیزم از لطفت ممنونم.
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:08
عزیزم رمزو خصوصی گذاشتم!
خاله مهشاد
6 مهر 92 22:11
قربون رهام جونم برم من ما همچنان منتظریما