رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

شمارش معکوس برای دیدن عسلم

1392/6/26 17:04
نویسنده : مامان مهدیه
138 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو طلای مامانی 

شمارش معکوس برای اومدنت شروع شده،فکر کنم دیگه نهایتا تا 20 روز دیگه میای پیش من و بابایی.

من و بابایی، مامان جون و بابا جونت و خاله و دایی هات هم بی قرار دیدنت شدن. خیلی این روزای آخر داره زود و با سرعت میگذره. خدا رو هزار بار شکر میکنم که این 9 ماه هیچ مشکلی نه برای من و نه برای شما پیش نیومد و به سلامتی داره تموم میشه یعنی خدای مهربون مارو خیلی دوست داره و مراقبمون هست. خدارو شکر 

از حال و روز خودمون برات بگم مامانی، کم کم از دیروز یه دردایی توی لگنم احساس میکنم و شما هم که ماشالا با هر حرکتی که میکنی کلیه و معده مامانیو مورد عنایت خودت قرار میدی. الهی دورت بگردم عیب نداره میدونم جات تنگ شده.

باید این هفته یه سری آزمایش خون همراه با نوار قلب از مامانی و سونوگرافی از شما انجام بدیم تا هفته سی و هشتم که میریم پیش خانم دکتر ببینن من و شما در چه حالی هستیم و اینکه آیا شما طبیعی به دنیا میایی یا باید بریم درت بیاریم؟!  

تازه باید با این درد روزی 3 ساعت هم مامانیت با شما پیاده روی کنه که قسمت سختش اینجاس. ولی مامان شکایتی نداره هر چی خانم دکتر بگن گوش میدم ایشالا که هرچی به صلاحمون باشه همون پیش میاد برامون.

قربون اون دست و پای کوچولوت برم. دوست دارم مامانی.  




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

☂ marjan ☂
29 شهریور 92 0:15
جان دلم!!!! پس پسرمون میشه"پسرپاییزی"! الهی که به سلامتی و سهولت به دنیا بیاد!!!!!! رمزو خصوصی دادم براتون
سحر
1 مهر 92 18:34
آخی بسلامتی انشاالله
باران
12 آبان 92 16:02
سلام عزیز دلم .
خوش اومدی نازنینم .
امیدوارم تو جهان فانی ما باقی باشی و برقرار .
یادت باشه همیشه
خاله باران ( همکار بابایی ) خیلی دوست داره ....


مرسی خاله مهربون.