رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته سی و ششم

1392/6/17 19:07
نویسنده : مامان مهدیه
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری جونم

حالت حوبه مامانی؟

الهی مامانی قربونت بره که جات تنگ شده، دیگه ماشالا بزرگ شدی. این بار که رفته بودیم پیش خانم دکتر گفتن که دیگه کم کم حرکتای شما کم میشه و تقریبا 10 بار در روز ووول ووول کنی یعنی حالت خوبه و دیگه مثل قبل ممکنه زیاد تکون نخوری. اما از اونجایی که شما میدونی مامانی عاشق تکوناته حسابی داری سنگ تموم میذاری و نه تنها تکونات کمتر نشده بلکه شدید تر شده. یعنی حسابی داری اون تو شیطونیاتو میکنیا. 

من و شما دیروز وارد هفته سی و ششم شدیم و تا اومدن شما احتمالا 3 یا 4 هفته باقی مونده.

همچنان دارم استخر و ورزشو میرم و روزی 1 ساعت پیاده روی میکنم با شما.

24 وقت دکتر داریم که فکر کنم برام سونوگرافی میدن و میتونم ببینم پسرم چقد بزرگ شده تو این مدت؟!

دیگه حسابی سنگین شدم و یکمی کار کردن برام سخت شده، مامانیت مثل 2، 3 هفته پیش زرنگ نیست. 

این هفته قراره با مامان جون یکمی خونه تکونیه کوچولو کنیم و همه چیزو آماده کنیم برای اومدن شما.

باید تخت و پارکت رو هم که قراره کنار حودمون باشه سرهم کنیم. تازشم ساک بیمارستانت هم بستم و لباسای سایز صفرت هم شستم.

شما فقط حسابی مواظب خودت باش و خوب بزرگ شو عسل مامان. 

من و بابایی عاشقتــــــــــیم قلب ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا رضا
23 شهریور 92 15:33
فدای مامان رهام و تو دلیش رهام جونم قربون تکونات برم وقتی صدات میکنم واکنش نشون میدی دلم میخواد بخورمت دوست دارم