رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته سی و چهارم و به گفته دکتر هفته سی و پنجم

1392/6/4 13:29
نویسنده : مامان مهدیه
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

خوبی عسل شیرینم؟ایشالا که خوب خوبی.

این هفته من و شما وارد هفته سی و چهارم شدیم. دیروز با بابایی رفتیم دکتر برای چکاب خدارو شکر همه چی خوب بود مامانی هم این دو هفته با سعی فراوان  فقط 700 گرم وزن اضافه کرده بود. آفرین به مامانی

و اما ما که آخر سر از این هفته های بارداری در نیاوردیم مامانی دیروز خانم دکتر گفتن تو هفته سی و پنجم هستیم و من این شکلی بودم 

عسل مامانی این هفته های باقی مونده هم پسر خوبی باش و حسابی از خودت مراقبت کن. 5 ، 6 هفته دیگه منتظرت هستیم مامانی که بیای بغلمون. ای جونننننم.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا رضا
5 شهریور 92 18:49
فدای رهام جون و مامان رهام هر دوتونو قد تمام دنیا دوست دارم
nira
6 شهریور 92 15:24
ای جونم کم کم داره اومدنش نزدیک می شه، خدا حفظش کنه


مرسی مامان جون.
☂ marjan ☂
8 شهریور 92 13:12
سلام مهدیه جون!
خیلی ممونم که به من سر زدین!
خدا بره تو دلی تونو براتون حفظ کنه!
با اجازتون عکسای اتاق قشنگشو دیدم!
خیلی خوشمل بود!
مبارکش باشه!
خوشحال میشم بازم پیشم بیاین!
اگرموافق به تبادل لینک بودین بهم بگین!



ممنونم عزیزم.


☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:45
گلم رمزو خصوصی گذاشتم برات