رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

یه روز خوب

1392/3/30 22:49
نویسنده : مامان مهدیه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری 

حالت خوبه جوجه مامان؟ ایشالا که خوب باشی. 

عسل مامان هفته دیگه میریم پیش خانم دکتر مهربونمون تا چکاب بشیم و خانم دکتر برامون آزمایشهای این ماهو بنویسه. الان آخر هفته 24 هستیم و ابتدای ماه ششم. 

پسر گلم امروز روز خوبی برای مامان بود. امروز همکار مامانی (خاله آناهیتا) با خواهر گلش خاله دنیا که دوست مامانی هم هست اومدن خونمون دیدن من و شما گلم، دلم براشون تنگ شده بود. دلم برای شرکت و همه سختی هاش و روزای خوبش هم تنگ شده . خیلی با هم حرف زدیم . خوشحالم که دوستای خوب و با معرفتی دارم که به یادم هستن. niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساتیار
4 تیر 92 23:10
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



حتما عزیزم.امیدوارم ساتیار کوچولو برنده باشه.
سحر
5 تیر 92 0:37
مهدیه جان من لینکت کردم تو هم دوست داشتی لینکم کن