رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته بیست و پنجم

1392/4/5 23:31
نویسنده : مامان مهدیه
233 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی ناز مامان سلام

خوبی عسلم؟ قربونت برم مامانی که تکون خوردنات داره عوض میشه. میتونم حس کنم که بزرگتر شدی. ولی هنوز جات تنگ نشده و جا برای شیطونی زیاد داری. niniweblog.com

عسل مامانی، این روزا مشغول چیدن اتاقت هستم. مامان جونت پرده های اتاقتو دوخته و با کمک بابایی وصلشون کردن. دست گلشون درد نکنه. عسلی آرزومه که منم مثل مامان جونت (مامانم) یه مامان نمونه باشم. خدا حفظش کنه برامون. niniweblog.com

سعی میکنم زودتر اتاق شما رو آماده کنم که خیالم راحت بشه. آخه هرچی سنگین تر بشم کارا برام سخت میشه. بابایی که دلش ضعف میره برای اتاق شما. میگه اصن اینجا اتاق من و پسرمه. چشمک

به محض اینکه کارای اتاقت تموم بشه برات عکس میگیرم و تو وبلاگت میذارم یکی یدونه مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
8 تیر 92 13:40
ما همچنان منتظر عکسای اتاق رهام جون هستیما


به روی چشم.ممنون که به ما سر میزنی عزیزم.
♥متین من♥
9 تیر 92 2:07
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم
خاله مهدیه به منم رای میدی؟؟؟؟



سلام عزیزم
نوش جونت گل پسر، چه خوشمزه میخوره.
حتما عزیزم.
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:49
عزیزم انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم