رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته بیست و سوم

1392/3/20 13:09
نویسنده : مامان مهدیه
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

حالت خوبه پسرم؟ ایشالا که خوب باشی. جوجوی مامانی من و شما الان آخر هفته 23 هستیم و چند روز دیگه 5 ماه هم تموم میکنیم و میریم توی 6 ماه. هم دوست ندارم این روزای قشنگ زود بگذره و تموم بشه هم بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم. خیلی روزای قشنگی رو با تو دارم میگذرونم امید مامان.

همه چیز شده به خاطر تو، برای تو. niniweblog.com

عسل مامانی حسابی تو دلم خوش بگذرون و مواظب خودت باش.

دوست دارم. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
22 خرداد 92 13:16
تا چشم باز کنی شدی هفت ماهه بعدشم نه ماهه برا من که خیلی زود گذشت دوران باردری انگار همین دیروز بود رفتم ج آزمایش گرفتم اما الان 7 ماه گذشت ایشالله صحیح و سالم عزیزتو بغل بگیری


ممنونم عزیزم.آره خیلی زود میگذره این روزا.
ایشالا نی نی شما هم صحیح و سالم به دنیا بیادو با خودش کلی شادی بیاره.
nira
30 خرداد 92 20:28
سلام مهدیه جون می بخشی کامنتت رو تازه دیدم
احساساتت دقیقا مثل منه هم دوست داشتم زودتر ببینمش و هم روزای بارداری رو باتمام سختیش دوست داشتم ، انشالله به سلامتی سرموقع می یاد بغلت و کل دنیات زیرو رو می شه، خیلی حس خوبیه
از اشنائیت خوشحال شدم و لینکت کردم


منم از آشنایی با شما خوشحال شدم عزیزم
لینکت کردم گلم.