رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

نهمین ماهگرد پسرناز مامان

1393/4/16 14:47
نویسنده : مامان مهدیه
761 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم نهمین ماهگردت هم مبارک محبت

امیدوارم همیشه سلامت باشی و لبای نازت بخندن.

اینبار خونه مادری و پدر جون (مامان و بابای بابایی) برات ماهگرد گرفتیم.

 

 

 

 

 

اینم دندونای قشنگت پسرم

 

 

وقتی میگم رهام دنتوناتو نشون بده زبونتو در میاری و نمیخوای دندوناتو به کسی نشون بدی خندونک

 

 

عزیز دلم دوتا دندونای بالایی هم 93/4/15 سر در آوردن بیرون و گاهی خیلی کلافه ات میکنن و بیشتر از پایینی ها اذیت میشی.

 

 

هندونه خوردن عسل من محبت

 

 

 

یه علاقه عجیبی به دایی سینا و مامان جون ( مامانم) داری که نگو! آنچنان برای دایی سینا ذوق میکنی و دنبالش گریه که کسی حریفت نمیشه، البته از بس که دایی هم دوستت داره و باهات بازی میکنه رابطه ی خیلی خوبی باهاش داری.

عزیز دلم این روزای قشنگ نی نی بودن شما تند و تند دارن میگذرن و من و بابایی کلی دلمون برای هر روزی که میکذره تنگ میشه. هر چند وقت یه بار فیلم اتاق عمل و موقعی که به دنیا اومدی رو میذارم و نگاه میکنم و با صدای گریه ات دوباره اشک تو چشمام جمع میشه و خدارو هزار بار به خاطر بودنت شکر میکنم.

دوستت داریم نازنینم بوس

پسندها (3)

نظرات (4)

نیلوفر
25 تیر 93 15:04
پسرت خیلی ناز و دوست داشتنیه فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامانِ بهار
25 تیر 93 15:15
ای جونممممممممم .. ماشالله به این پسر خوردنی و با نمک .. خدا حفظش کنه ممنونم مامان مهربون، خدا دختر شما رو هم حفظ كنه براتون. متشكرم كه به ما سر زديد.
مامان فرهام
25 تیر 93 15:39
عزیزم چه پسملی نازی خدا حفظش کنه براتون ....اگه مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم به ما سر بزنید و خبر بدید لطفا
مامانی
7 مرداد 93 17:20
ماشالا چه گل پسری چقدر شیرینه خدا حفظش کنه