رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

شرحی از شش ماهگی عسل مامان و تولد مامانی

1392/12/26 2:04
نویسنده : مامان مهدیه
618 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان کم کم داره فصل سرما میره و روزهای قشنگ بهار از راه میرسن. پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

این سال نو و این عید زیبا رو به شما نو گلم و همه نی نی ها تبریک میگم و از خدا میخوام تو این سال جدید هیچ دلی غصه دار نباشه ، هیچ کوچولویی بیمار نباشه و صدای خنده ی تمام آدما تو کهکشان بپیچه و همه به آرزوهامون برسیم. از خدا میخوام که این سال جدید چشم همه عزیزایی که منتظر نی نی هستن روشن بشه و کلی خبرای خوب بشنویم.       الهی آمین

عزیزم روزا خیلی زود دارن میگذرن و شما روز به روز داری بزرگتر میشی و با کارای تازه مامانو به وجد میاری.

جدیدا نانای یاد گرفتی که استارتشو مامان جون زد انقد برات نانای کرد که یاد گرفتی و حالا دیگه تا میگیم نانای نای شما دستاتو میبری بالا و جالب اینه که یکی از دستات نانایه و یکی دیگه بشکن.

صبح از خواب بیدار شدی، برات میخوندم "خیلی دوستت دارم خیلی وابستت شدم با اینکه تازه اومدی بدجوری عاشقت شدم" شما هم داری بشکن میزنی، قربون دستای موچولیت برم

اینجا هم بعد از اینکه فرنی خوردی حین تماشای تلویزیون خوابت برده بود.

لا لا کردی

 

آهنگ دوستت دارم حمید عسگری رو خیلی دوست داری و وقتی میشنوی یه عالمه احساساتی میشی و وقتی آهنگو قطع میکنیم گریه میکنی و بازم میخوای برات بذاریم.

از فردا به سوپت مرغ اضافه میکنم ببینم دوست داری یا نه؟! آخه سوپ ساده رو زیاد با اشتها نمیخوری و یه کم بعدش بالا میاری، نمیدونم شایدم فعلا سوپو بذارم کنار.

شنبه تولد مامانی بود و امسال روز تولدم یه روز خاص بود برام چون شما فسقلی هم به جمعمون اضافه شدی و کلی با خودت خوشبختی آوردی. به همین مناسبت جمعه من و شما و بابایی رفتیم جاده و ناهار مهمون بابایی شدیم. ناگفته نماند که در پی پستهای قبلی که بهت قول دنده  کباب داده بودم ، به قولم وفا کردم و شما پسر بی دندونم کباب میل نمودی. نوش جونت مامانی

خدارو شکر رو سفیدمون کردی و خوش اخلاق بودی و برای خانم و آقایی که از میز بغلی قربون صدقت میرفتن میخندیدی و ذوق میکردی.

اینم عکسای روز تولد مامانی


 

ببین چه آقا نشسته بودی و داشتی میرفتی ددررررر، البته کم کم داشت خوابت میگرفت



 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا رضا
26 اسفند 92 8:35
همسر عزیزم تولدت مبارک با وجودت تو زندگیم همیشه خوشحالم آهنگ خیلی دوست دارم حمید عسگری رو تقدیم به تو و رهام میکنم دوستون دارم