رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

شرحی از سه ماهگیت با چند تا عکس

1392/10/7 20:48
نویسنده : مامان مهدیه
576 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نزدیک 1 ماه میشه که وبتو آپدیت نکردم و اینم به خاطر اینه که اصلا برام وقت نمیزاری 

امروز شما 2 ماه و 26 روزته.الانم حموم کردی و لالا کردی و منم دارم از فزصت استفاده میکنم.

پسر نازم دیگه تو دست خوردن ماهر شدی و همش دستات تو دهنته و یه ملچ مولوچی هم میکنی 

خیلی موسیقی دوست داری و وقتی برات آهنگ میذارم اگه با کلام باشه شما هم شروع میکنی به حرف زدن باهاش. دیگه مامان جون و بابا جون و دایی ها و خاله رو قشنگ میشناسی. وقتی زنگ میزنم مامان جون میذارم روی فون تا صداشو میشنوی میخندی و باهاش حرف میزنی و دنبالش میگردی. 

همش دوست داری بغلت کنیم و راه بریم مخصوصا وقتایی که بداخلاق میشی.

آخ آخ اصلا لباس عوض کردنو دوست نداری و حسابی جیغ و داد راه میندازی 

ساعت خواب شبت روی 12 گیر کرده و هنوز موفق نشدم که زودتر بخوابونمت، ساعتای 10.30 -11 میخوابی ولی زود بیدار میشی و بعد شیر خوردن و بازی ساعت 12 میخوابی. امیدوارم موفق بشم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

اینم عکس جشن دومین ماهگردت عسلم 

گل در اومد از حموم 

دوست داریم گل پسرم هم من هم بابایی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
8 دی 92 10:26
اسپند بادت نره مهدیه جون قربونت برم سحر جون
الهه
30 دی 92 22:55
ووووای خدای من چه پسر خوشگلی داری خانومی خدا برات نگهش داره از چشم بد به دور باشه ببوسش از طرف من ممنونم مامانی، خدا پسر ناز شما رو هم برات صحیح و سلامت حفظ کنه. خدارو شکر که حالش خوب شده. فرنی هم نوش جونت خاله بخور تپلی بشی.