رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

یه روز خوب سه نفری

1392/9/3 21:04
نویسنده : مامان مهدیه
627 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی ناز مامان امروز شما 52 روزه شدی. عشق من روز به روز داری بزرگتر و نازتر و با نمک تر میشی.

مامانی فدات شه عسلم. کارای تازه میکنی، کم کم داری به عروسکایی که به کریرت آویزون کردم واکنش نشون میدی و باهاشون حرف میزنی. عاشق این هستی که فقط یه نفر دربست بشینه کنارت و باهات حرف بزنه. وقتی داری شیر میخوری منم باید کاملا حواسم به شما باشه و نگاهت کنم و یه قربون صدقه ای هم برم وگرنه غرغر میکنی و خوب شیر نمیخوری. این همه نازت به کی رفته مامانی؟!!! پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

وقتی باهات حرف میزنیم شما هم از خودت صدا در میاری و با زبون خودت جواب میدی. مامان جونتو میشناسی و چه دلبری براش میکنی دیدنی

دستاتو با چنان اشتهایی میخوری که هرکی ندونه فک میکنه چند ساعتی باشه شما گرسنه ای

وقتی ذوق میکنی و سرحالی باهات که حرف میزنیم میخندی و دهنتو باز میکنی و زبونتو تا ته در میاری، همیشه همینجوری باش مامانی.

یه وقتایی هم من بهت میگم "سنجاق سینه" آخه فقط میخوای بغل خودم باشی.

28 آبان ماه تولد بابایی بود. صبح شما رو بردیم پیش دکتر شفقتی که جای ختنه رو ببینه و خدارو شکر خوب بود. بعدشم برای ناهار بابایی بردمون جاده چالوس همون رستوران همیشگی که دوتایی میرفتیم. روز خوبی بود مخصوصا برای من که مدتی بود تو خونه بودم ، یه تنوعی شد. زیاد نتونستیم بشینیم آخه شما بیدار شدی و شیر خوردی و ما هم برای اینکه یه وقتی با گریه شما مواجه نشیم زودی اومدیم خونه.

عزیز دلم منو بابایی خیلی دوست داریم و برات بهترین ها رو آرزو داریم

 

رهام به حمام میرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سحر
4 آذر 92 12:11
ای جووووووووووووووووووووووووونم ماشالا هزار ماشالا عزیزم همیشه به خوشی مهدیه جان
الهه
10 آذر 92 17:17
52 روزگی پسر نازنازی مبارک تبریک میگم خانومی شرمنده من نمیتونم زود به زود بیام بهتون سر بزنم خدا براتون این فرشته خوشگل و نگه داره ببوسش از طرف من