رهام رهام ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رهام، عشق مامانی و بابایی

هفته بیست و هشتم و عکسای اتاقت جوجوی مامانی

1392/4/27 15:40
نویسنده : مامان مهدیه
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

این هفته ای که گذشت هفته بیست و هشتم من و شما بود. عسل مامان شنبه رفتیم آزمایشم رو انجام دادم و یکشنبه هم واکسن کزاز زدم. و بالاخره کارای اتاقت تموم شد. البته بیشتر به خاطر این طول کشید که دو بار تغییر دکوراسیون دادیم و همه چیز جابه جا شد.

عسلی من فکر کنم شما صدای مامانیو میشنوی و میدونی که دارم با شما حرف میزنم وقتی دستمو میذارم روی شکمم و قربون صدقت میرم و باهات حرف میزنم گوله میشی زبر دستم همونجا که دستمو گذاشتم بعدش وقتی نوازشت میکنم شروع میکنی به تکون خوردن و ورجه وورجه کردن. عاشقتم مامانی.

از بابایی بگم که حسابی منتظر شماست و دل تو دلش نیست که این سه ماه باقی مونده هم به سلامتی بگذره و بیای بغلمون و حسابی میخواد بچلوندت. niniweblog.com

 اینم عکسای اتاقت و یه سری از وسایلت پسریه مامان

 

 

 

این تابلوها رو هم مامانی خودم برات درست کردم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
27 تیر 92 23:47
به به مامانی مبارکه شمام دیگه حاظر شدید بالاخره ایشالله خوش قدم باشه برات خانومی


مرسی مامانی ایشالا نی نی شمام به سلامتی بیاد بغلت.
سحر
28 تیر 92 11:57
رهام جون خاله اتاقت مبارک باشه
چقد با سلیقه و قشنگ چیدی عزیزم مبارک باشه ایشالا به سلامتی



ممنونم عزیزم.لطف داری.
nira
30 تیر 92 11:40
به به اتاق خوشگلش مبارک


مرسی عزیزم. چشمات خوشگل میبینه.
سارا زارع
31 تیر 92 9:36
اتاقه نازي شده.به سلامتي انشاالله .من تو هفته بيست و يكم هستم و دلم داره واسه پسريم قش ميرهودوس دارم اين هفتم تموم شه برم سونو ببينمش.واسه منم دعا كن ماماني


ممنونم عزیزم. امیدوارم تا آخر راهو به سلامتی بگذرونی.
حتما عزیزم، محتاجیم به دعا.